Skip to main content

هیچ وقت کنجکاو شده اید که چه کسانی دیگری در ایران، در حوزه‌ی کاری شما و یا بخشی که به آن علاقه دارید متخصص هستند؟ قطعا زمانی که به صورت موردی با افرادی در این زمینه‌ها آشنا شده‌اید، از طریق شبکه اجتماعی/تخصصی لینکدین، ارتباط خود را با آنها قوی تر کرده‌اید و چه بسا این آشنایی به یک همکاری بلند مدت منتهی شده باشد.

سینا بهارلویی، یکی از اعضای چابک تاد اقدام به راه اندازی سیستمی نموده است که اطلاعات حساب‌های لیندکین را در یک مکان جمع آوری می‌کند و میتوانید متخصصان یک حوزه را بر اساس میزان تخصصشان، بیابید. با استفاده از «مور» متخصصان میتوانند با همکاران جدید و کارفرمایان میتوانند با افراد جدیدی که با مجموعه شان همخوانی دارند آشنا شده و تماس بگیرند. مور اطلاعات خود را از صفحه‌ی عمومی پروفایل کاربران در لینکدین جمع آوری می‌کند و بر روی تخصص‌های Endorse شده تمرکز می‌کند. این سامانه در حال حاضر به صورت آزمایشی راه اندازی شده است و نیازمند نظرات شما برای ارتقا می‌باشد. در صورت نیاز با ایمیل moor@todco.ir در ارتباط باشید.

http://moor.tod.ir

علی نادعلیزاده

مدیر اجرایی در تاد - علاقه مند و دنبال کننده‌ی مسایل مربوط به بازی‌ها و نرم‌افزارهای موبایل، لینوکس، توسعه‌ی وب، کارگروهی و رهبری